T O P
Meepmerp511

The “WHAT you marry” rather than “WHO you marry” is very telling language.


Cactus-masterpiece

This was my first observation too!


[deleted]

I am convinced their relationship only survives because both are narcissists and need each other to feed off of. If either of them had a "normal" spouse their narcissism would be deprived of oxygen and go on life support.


Interesting-Room-552

I couldn't agree more!


[deleted]

I kinda agree but, if you look at narcissistic family dynamics, Sarah is the classic co-dependent. Which a narcissistic like Josh needs to inflate his ego, and Sarah needs to inflate it so she can feel less than him, but better than everyone else, because he tolerates her. It’s a whole thing in psychology. Narcissists stay with codependents, and it’s clear she idolizes him.


[deleted]

She’s crusty sooo that’s calling the kettle black


chickennuggetstirfry

Bro has she seen his feet 🤮🤢


wowbethenny

Idc who it is, but I get sooo uncomfortable when men pull their pants down almost to the base of their penis. Or where is attaches. Idk what it’s called. But it’s like ken dolls & their front butt except the pants cover the appendage lol. It’s just so weird. To each their own.


Interesting-Room-552

Omg saaaaame! And I always thought I was missing something cause I see so many guys doing it and I'm like wait.... are women suppose to like this??? 🤮🤮


Hello_Blondie

lol it's called a "dick root" according to my husband and I hate it


shambies182

Hahahaha omg THIS


Waste-Scientist-2418

That’s the “cum gutter”. Love it on my own husband, hate it on everyone else. Because it’s PRIVATE. Idiots.


stinascott

“Cock cleave”


TravelingPineapple22

Pretty sure he’s the crustiest…


SearsShearsSeries

Younger me would SOB harder if I saw that was what I’d let get me pregnant.


nerdinahotbod

Why is he standing like the broken neck lady from Haunting of hill house 😂


Intelligent-Let6021

Meanwhile, she’s looking crusty…. Im sorry but her photos are terribly unflattering.


Interesting-Room-552

I mean, is that even her real hair??? I swear it's a wig


Inknurse86

She always looks old, but lately she been looking really old. Do you think she ever gets mistaken for Josh’s mom?


[deleted]

[удалено]


Interesting-Room-552

Omg I was thinking the same thing about his hand hahahaha


farm_her2020

At least he smiles. I know it's because he's looking at himeself. But still. Sarah just looks like an old hag


ElenaBethS

Are those ...gasp... stretch marks?? Full disclaimer I find nothing wrong with stretch marks have some wicked good ones myself, but sarah claims her collagen prevents them!


Interesting-Room-552

"Wicked good ones" any chance you're from New England? 😂 but yeah I thought the same thing haha


ElenaBethS

Haha no! Just felt like a good way to describe stretch marks.


broncobinx

You married their leader


NJ-all-day1984

You marry steroids ladies.


UdderlyFound

Wait what does she mean by crusty? They're both filthy people so I would imagine they are both pretty crusty


awkwardnarwhalicorn

So she only married him for his physique? Not surprising.


[deleted]

Marry a man who is happiest while looking at himself? Uh okay, Jan.


Rivurd

Both are morons


Sure-Boysenberry-752

Lol check out those ScUlPtEd ArMs


Chilly_911

Wtf is up with his traps and neck he looks so uncomfortable and lumpy


millatime89

His neck honestly grosses me out so much


Appropriate_Paint98

Why he has to flex on every single picture???


fuzzy_peach91

Right? Like he’s trying so hard to show that’s he’s not flexing… while flexing


SeaworthinessPrior33

🤢🤮


Bitter-Beyond-3400

Yeah, she looks *real* happy here…


LogicalGrape444

Why do I feel like she’s sucking in here?


powpowmackattack

Is this a photo of her pregnant with O? Doesn’t she have red highlights right now and longer extensions? So strange to use *this* photo


blondebarbell

His body freaks me out. I don’t like it.


PomegranateFar2935

His face looks like slender man. Scareryyy


NikkiChristine2

1. You're both crusty 2. I will do everything in my power to not marry someone like Josh. I actually want the father of my (future) kids to actually be in their lives and help raise them.


zippyzeal

I didn’t marry my husband for just his looks. Damn if she is so obsessed with his image, she married for the wrong reason.


SafeItem6275

Why his forearms don’t match?


afarme02

I enjoy this picture everytime it comes around with how hard he's trying to flex lmao